Architektura: Music Gymnasium Salzburg Wniosek / LETH & GORI

Dzięki uprzejmości LETH & GORI LETH & GORI otrzymał niedawno trzecią nagrodę w otwartym międzynarodowym konkursie z propozycją rozszerzenia do Music Gymnasium Salzburg.
Ich konstrukcja tworzy nowe rozszerzenie do szkoły bez kradzieży przestrzeni lub światła z istniejącej gęsto zabudowanej strony, która odbywa się poprzez wykopanie północnej części witryny i wstawienie jej jako jednopiętrowego budynku z dziedzińcami i świetlikami.
Ponadto dach budynku staje się nowym, zabawnym krajobrazem miejskim dla studentów.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Punktem wyjścia projektu było określenie głównych wartości i cech przestrzennych istniejącej szkoły oraz utrzymanie i wykorzystanie ich w nowym projekcie.
Jednym z kluczy w tym procesie było zaprojektowanie nowej infrastruktury przestrzennej kompleksu szkolnego, która tworzy połączenia pomiędzy różnymi środowiskami uczenia się w budynku.
Dzięki uprzejmości LETH & GORI zostało to rozwiązane poprzez stworzenie sieci wspólnych przestrzeni i przypisanie tych przestrzeni o różnych właściwościach przestrzennych, aby obsługiwały różne funkcje.
Ta wspólna przestrzeń staje się interdyscyplinarnym miejscem społecznym w szkole, a także związkiem między nowym i starym budynkiem.
W ten sposób projekt nie jest jedynie rozszerzeniem kompleksu, ale transformacją całej szkoły, która wykorzystuje istniejące zalety i tworzy nowe.
Dzięki uprzejmości LETH & GORI Architekci: LETH & GORI Lokalizacja: Salzburg, Austria Zespół: Karsten Gori, Uffe Leth, Annelie Asam, Arnaud Grenie i Sebastian Andersen Konsultant: Tom Hay Klient: Bundesimmobiliengesellschaft mbH Program: Rozbudowa i transformacja pomieszczeń wspólnych, sal lekcyjnych, sala taneczna i przestrzenie miejskie Typ: Otwarta konkurencja międzynarodowa Status: III nagroda w konkursie otwartym Powierzchnia: Nowy budynek: 1.250m2 Budżet: 5 mln.
EUR Rok: 2012
[podobne: transkrypcje nagrań, pompy lakiernicze, donepezil ]

Powiązane tematy z artykułem: donepezil pompy lakiernicze transkrypcje nagrań