Kącik architekta – Szkoły na niebie / Filipe Magalhaes, Ana Luisa Soares, André Vergueiro

Dzięki uprzejmości Filipe Magalhaes, Ana Luisy Soares, André Vergueiro Propozycja, Szkoły na niebie, Filipe Magalhaes, Ana Luisa Soares i André Vergueiro dla Dachy, dlaczego nie. konkurencja zadaje pytanie: co jeśli nagle edukacja stanie się najwyższą, najbardziej widoczną wartością społeczeństwa.
Amerykański system edukacji jest wspierany przez sektor prywatny.
W rezultacie wiele szkół wyższych i szkół stało się z czasem gettami dla bogatych ludzi, pozostawiając ogromną część studentów z opcji.
Zakładając wolę naprawienia, a przynajmniej dyskutowania, tendencyjnego systemu, proponuje się oferowanie szkół publicznych w miejscach, które zazwyczaj są zamknięte dla społeczeństwa.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
W przypadku tej konkurencji Nowy Jork został wybrany jako przypadek do przeprowadzenia eksperymentu.
Znany jako kapitał edukacyjny USA ., wydawało się istotne prowokacja: co, jeśli pewnego dnia wszystkie wieżowce będą miały szkołę na szczycie.
uczynienie systemu szkolnego najbardziej widocznym aspektem miasta.
Dzięki uprzejmości Filipe Magalhaes, Any Luisa Soares, André Vergueiro Używając żółtego koloru z autobusów szkolnych i kabin nowojorskich, i wybierając proste i abstrakcyjne objętości przebite od czasu do czasu prostymi geometriami, pudełka będą działały jak gra dla dzieci.
Wizualnie i politycznie szkoła byłaby najwyższą wartością.
Dzięki uprzejmości Filipe Magalhaesa, Ana Luisa Soares, André Vergueiro
[patrz też: obszar oddziaływania obiektu, zbrojenie rozproszone, punkt szczytowy ]

Powiązane tematy z artykułem: obszar oddziaływania obiektu punkt szczytowy zbrojenie rozproszone